Post by cesssolgobume on Mar 13, 2022 19:41:59 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Warhammer Quest 2: The End Times ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Warhammer Quest 2: The End Times IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øker gull ▞▞▞
▞▞▞ Warhammer Quest 2: The End Times 2022 version ▞▞▞
En virkelig EPISK D&D-opplevelse!🤓
GG
Utrolig oppfølger! Mer engasjerende kamp, nye karakterer, kan bare anbefales!
Warhammer Quest 2: The End Times Strategiya mctn
Dette er et fantastisk spill
Stort eventyr
Utrolig moro
Warhammer Quest 2: The End Times Strategy nlb
Noen feil på "kryptisk" der du ikke kan målrette partimedlemmene dine, ellers anstendig
Uendelig lasteskjerm og ingen mulighet for refusjon..
TIL HARDT OG BETALE FOR Å SPILLE! IKKE LAST NED JEG KASTERTTE PENGENE PÅ DET
Edit: Siden oppdateringen har jeg kunnet spille, SÅ LANGT, uten at den krasjet. Takk skal du ha! Jeg har ikke hatt tid til å spille mye ennå. Spillet ser ut til å være jevnt og grafikken er fin.
Fint spill med kul grafikk og musikk. Minuser - pris og enormt batteriforbruk.
Flott spill... Inntil det kom en oppdatering til Android og nå fungerer ikke spillet på min Google Pixel 4XL, eller min Oneplus 7 Pro. To flaggskip Android-enheter. Jeg har sendt e-post flere ganger... Ingen svar.
Ganske laggy, vil gjerne ha DLC-bunter. Men en trofast gjenskaping av PC-versjonen
Bra spill. Kan ikke leke med en S-PEN som er frustrerende på Galaxy S10. Jeg vil fortsette å spille når den blir SPEN-kompatibel
Repeterende og kort med mesteparten av innholdet låst bak dyr betalingsmur på et betalt spill. SKAM
Warhammer Quest 2: The End Times Strategy nlb
for mye dlcs
For et fantastisk turbasert spill dette er. Vennlig brukergrensesnitt, enkelt spill, flott musikk og lydeffekter. Lyden av sverd som gjennomborer huden er ekstremt tilfredsstillende. Tonnevis med tyvegods å tjene og utstyre. Jeg elsker de tilgjengelige valgfrie IAP/-tilleggene også. Elsker alternativet for Quick Travel mellom oppdrag. Hvis det er én ting jeg vil endre eller legge til, er alternativet for overwatch. Selv uten det er spillet bra. Dessuten er batteriforbruket ekstremt høyt. Mister lading UNDER lading. Likevel, VERDT DET.
Får meg til å ønske jeg kunne ha spilt bordplaten. Elsker det turbaserte handlingspunktsystemet
Warhammer Quest 2: The End Times 전략 gxa
Bra, du fikset krasjene, men hva med en ytelsesoppdatering?
BLOD FOR BLODET GUD BLOD FOR KHORNE! KUN 4,99
Trenger mer kartinnhold
Flott spill, det er synd at det ikke legges til noe nytt innhold.
En morsom tidsmorder... blir til tider kjedelig, men når du trenger å ta litt tid på å vente på et TV-program eller noe så gjør det susen. For meg i hvert fall.
Vaimne aritmeetika Matemaatika Õppemängud jbgc
Morsomt, vanedannende spill!
Flott spill, mye moro og ganske utfordrende.
Det er kult som faen
Flott
Dette spillet er enda bedre enn det første! Jeg kjøpte en WitchHunter med en gang, men jeg burde ha kjøpt en beserker Dwarf fordi jeg fikk en WitchHunter GRATIS! For helvete, beste spillet noensinne. Warhammer hjemme uten alle terningene og malingen!
Mye moro hvis du noen gang har spilt hero quest eller warhammer quest. Det er kjøp i apper, men de er karakterer og utvidelsespakker, så vel verdt det. Ignorer tingene nedenfor om skader - de skjer bare hvis du er ute av dybden og kan fikses ved å gå opp eller via tilfeldige hendelser som helbredende bassenger mens du reiser. Bra greier - skulle ønske flere apper var som dette!
Krasjer ved oppstart på LG Q60. Har ikke sett tittelskjermen en gang.
Utmerket oppfølger som utvides på det første spillet. Føles mer som et fullstendig realisert videospill, i stedet for en bordspillport som den første, men har fortsatt en autentisk Warhammer - følelse også.
Spillet er bra ville ha vært fem stjerner, men du må betale for spillene og dlc (helt akseptabelt) og betale for å låse opp de fleste klassene det er dyrere enn å kjøpe datamaskinversjonen, jeg betaler en god del for høy kvalitet, men dette føles grådig og overdreven fortsatt et solid spill.